klik satu please..

kerja luar ke shooting??

assalamualaikum,,

semalam kelas ukur,, aku n mem2 aku duk lepak jer,, kat tepi jln,,,
smpaikan sumer yg lalu lalang kt tp tu pasti tgok kte org,, 
kite org pon bknnyer sje2 nk duk tepi jln tu,,, kiteorg sbenarnye,, ade projek besar,,, kerja padang la kirenye,, projek tu sush la,, aku pon x faham,, kite org kene bhgi kan kwsn UTM nie kepda 7 lot,, ikut grup yg ade,,, hurm,, so,,, kiteorg tnggu je la,, dak2 laki yg bt ukur yg sepatutnye,, tanam piket ape sumer tu la,,,  hurm,,, disebabkn lame sgt,, hari tu,, kerja grup aku nie melepak jer la,,, nk bt ukur terabas,, x boleh lg,,, coz   grup2 yg tgh ukur tu baru smpai kat lot3,, lot aku num 7 tu,,, lmbnt lg la,,,.
huhu ape lg,, da smpai thap kebosanan yg amt sgt menunggu,,, kiteorg bershooting je la,, hehe,,,

pegang buku tu,, ade nmpk cm rajin x???

candid tuu,,,

aku gn zimi,, lebih kurg je tinggi ek???

fuhyoo,, kalah zimi,, tinggi tol qillah nie

nie tahap da bosan giler,,

No comments:

Post a Comment