klik satu please..

.:logo utm:.

assalamualaikum,,

hye,, korg pernah tgok x logo UTM???

 haaa nie lago nyer,,, cantek kn???

aku skunk nie stdy at UTM KL,, bkn kat sekudai Johor tau,, utm kl nie x la sebesar utm jb,, tp aku tgok,, kat kl pon da cukup besar da,,, tau x utm nie terletak kt mane??? haa kalu nk tau,, utm kl nie terletak kat Jalan Semarak,, rmai org salh sangke dgn utm nie,,, ble ade jr org tnye aku stdy kat mne,, msti dye org ingt UITM,,, alahai,, setahu aku utm aku nie femes jer,, hehe,, artis2 selalu jer berlakon kat utm nie,, kire femes la tu kan,,??? mgkin dyeorg x pernah tgok kot,,

skunk nie aku menginap kat kolej Siswa Jaya,,, kolej aku nie terletak kat desa rejang 4, Setapak.. kolej nie menyediakan penginapan utk semua pelajar tahun 1 hingga tahun 3,, dan utk sumer pelajr degree n foreigner,,, Alhamdulillah,, aku x perlu la mencari rumah sewa,,,lg pon,, kos kat sini tinggi wooo..

#jadi ape lg??? kepada yg x tau nk pilih u ape tu,, try la mitak UTM k =)


No comments:

Post a Comment