klik satu please..

.:sedeh =(:.

   hurm,, time kacang panjg da mula berbuah aku xde kat umah,, aku da balik KL,, x dpt la nk uplod pict kcng pnjg yg bnyk2 tu,,
   ma,, ade la jgak selalu jer citer sal kacng tu,, tiap2 ptg ayh aku sorg2 petik kacang tu,, sedih sgt sebab x dpt tolong,, maaf kn adik bak,, sebab bnyk sngt sampai mlm baru dye habis petik =(
   pastu,, mlm2 ayh  gan mak aku akn bhgi2 kan kcng tu n ikat2 gan getah,, ala buat cm jual RM1 satu tu,, mesti penat giler,, dah la kcg tu bnyk kot,,
   pastu ma ckp lg,, ayh aku akn htr kcg2 tu ke pasar, n kedai2,, ala seronok plak aku dgr,, tp rugi x dpt join,,

   skunk ma aku ckp pokok kcng tu da habis da keluarkn hasilnye,, nanti x salah aku,, ayh aku nk tnam bendi,, harap aku dpt join,, dpt la citer sal penanaman bendi lak =)

~END~

No comments:

Post a Comment