klik satu please..

bila diri disayangi


pernah x korang wase cm ne bile diri kite nie disygi???
mesti best sgt kan?? wase cm dunia nie indah jer,,, nk bt pape pon hepy jer,, kadang2 tu tersenyum sorang,, hakhakhak,,, tp jage2 sampai kite lalai lak,, mentang2 la da ade org syg kat kite,, kite plak bt2 cm ego,, hurm,, korang x tau yg hati lelaki nie mudah berubah,, memg la dye syg kan kite,, tp kte jgn la ego sngt,, kan x pasai2,, kene tinggal,, huhuhu

layan lagu nie dulu lah,,,

malam nie,, mood jiwang2 skit,,, aku rindu kamu,,,,

No comments:

Post a Comment