klik satu please..

Not Dina Anymore :(

Assalamualaikum,

Hari nie aku nak buat perubahan sikit, kepada siapa2 yang kenal aku dan memanggil aku menggunakan nama 'Dina' tu tolong hentikan. Korang semua boleh panggil aku dengan nama Asmydina, Asmie, Mie dan Na je,, sebabnya bukan aku tak suka dengan nama sendiri, tapi aku mendapat tau nama 'Dina' nie membawa  makna yang tidak baik. tapi aku tak tahu la sejauh mana kesahihannya.

Berdasarkan apa yang aku tau, Dina nie membawa maksud 'Hina'. Aku sedih pulak sebab selama nie kawan2 aku selalu panggil aku dengan nama tu..Jadi, kalau benarla nama dina tu membawa maksud demikian, tolong hentikan memanggil aku dengan nama dina.. cube panggil aku dengan nama Asmie..

#kepada sesiapa yang tahu maksud sebenar nama aku. beritahulah aku yep,,


No comments:

Post a Comment