klik satu please..

Semanis Kata-kata

 ..Bila ada yang SAYANG, jangan lukai hatinya..
  ..Bila ada yang CINTA, jangan kamu titiskan air matanya..
  ..Bila ada yang MENANTI, pastikan kamu kembali..
  ..Bila ada yang SETIA, lakukan yang sama..
..Bila dia PERGI, kejarilah selagi merasa dia bererti..:))
#aku cuba untuk tidak melukakan hatimu, tidak menitiskan air matamu, aku akan kembali untukmu, aku akan setia bersamamu dan aku akan kejar mu..

Mesej seorang kekasih kepada kekasihnya...

Perempuan : Awk, kenape awk tak penah ajak sy tengk wayang atau keluar jalan² macam pasangan lain?
Lelaki : Saje..
Perempuan : Saje ke atau awk malu nk kuar ngan sy?
Lelaki : Mana ada.
Perempuan : Kenape kita tak penah gayut malam² macm pasangan lain?
Lelaki : Sebab sy nak jimat kredit..
Perempuan : Sampai hati awk kan? Kenape ye kwn sy panggil kekasihnya ''sayang'' tapi awk tak pernah pun panggil saya ''sayang''?
Lelaki : Geli la perkataan tu.. Nak termuntah..

→ si perempuan terus merajuk selepas membaca mesej² dari kekasihnya.. selang beberapa minit kemudian dia menerima mesej dari si lelaki..

Lelaki : Sy tak penah ajak awk kuar tngk wayang & brjalan² sbb nanti bila kita dah kahwin, awk takkan rasa boring nak kuar dngan sy & sy nak saat tuh nanti menjadi kenangan kita yang paling romantik dalam hidup sy.. Lagipun, bukan ke tak elok kalau keluar berdua²an? Mcm² boleh terjadi kan?
Sy tak nak gayut ngn awk mlm² bukan sebab sy nk save kredit ke ape tapi sy tak nak diri sy hanyut dengar suara merdu awk.. Biarlah sy mendengarnya pada malam pertama kita nanti supaya sy akan lebih menghargainya..
Sy tak panggil awk sayang bukan sy geli nak panggil tapi biarlah sy panggil awk ''sayang'' bila kita jadi suami isteri yang sah nanti kerana awk takkan rasa bosan mendengarnya & dpt menjaga hati saya dari tergoda dengan hasutan syaitan..
Sy sangat mencintai awk & sy janji suatu hari nanti awk akan merasai apa yg orang lain rasa sekarang setelah kita sah menjadi suami isteri, insyallah jika kita dijodohkan.. amin..
Perempuan : Sambil menangis terharu berkata "terima kasih bakal suamiku.. Aku amat menyintaimu.. Ya Allah, satukan lah kami dalam ikatan yg sah, amin.."


To awak, saya harap awak pon cm lelaki kat ats ek,, hehe,,

No comments:

Post a Comment