klik satu please..

Sengugut


hari nie xtau nape tetibe je aku sakit perut sesangat,, ingtkan sebab aku x brekfes,,, sakit giler dor,, memulas2 mcm ape jer,, nk terguling2 pon ade,,, pas je aku lunch,, perut aku makin sakit,, haish,, pelik la,, awat sakit sgt nie,,,???  hurm,, tup2 upenya,, aku nie ade 'masalh pompuan'.. hehe patot la sakit sangt,,
tp kan,, aku dulu x pernh lak sengugut cm nie,,, dulu tgok je org sengugut,, mase tu aku pk,, napela dye org nie sakit sgt,, huh,, bile dah kene baru tau sengugut tu sakit giler,, hoho,,
aku sakit perut,,,, :(

2 comments:

  1. gitu la aku time sakit tiap2 bulan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,, bysela,, itu tanda sihat

      Delete