klik satu please..

Saya Bebas Dari Exam.. Exam.. Exam!!

Assalamualaikum

hari ini 15/10/12, aku baru je tamat paper akhir bagi sem3,, MasyaAllah banyak heppy la..aku dah tak sabar nak balik kampung nie. sebelum nie duk tengok orang lain dah balik,, 17/10 nie akan tiba masa aku untuk balik kampung,, 


Tadi ma aku baru je call....

this my lovely mom!

Ma: adik nok balik bile?
Aku: esok la ma,, malam esok.. bakpe??
Ma: lambat lah,, tak dop nape.. ma rindu ke mu
Aku: hehe,, rilex la,, esok adik balik la
Ma: ho ye la,, doh tak pe r, nak gi makan nie, Assalamualaikum
Aku: okay,, k lah... waalaikumussalam..

"Rupanya, ma aku tak sabar nak tunggu aku balik,,"
 InsyaAllah ma,, esok malam adik bertolak,, ma tunggu adik ehh,,

wahai terengganu,, nantikan kepulangan aku, 


aku dah plan macam2 untuk balik nanti, harap2 aku dapat laksanakan apa yang aku plan nie,, hehe,,

1. aku nak jumpa ma gan ba' (memang balik kampung nak jumpa mereka pun kan?)
2. Nak jumpa sepupu sepapat kesayangan aku.. Amimah gan Hafizah
3. Nak cari kerja part time (harap2 ada yang nak ambik aku kerja)
4. aku tengah fikir nie..


No comments:

Post a Comment