klik satu please..

Segmen:saya nak kenal awak...

Assalamualaikum

korang.. korang.. korang.. aku join segmen lagi larh,, haha
asal aku gelak nie?? 
heppy sangat kot join segmen banyak2!!
ok, kali nie aku join segmen dari Kak jia.. segmen nie untuk kita2 dapat berkenalan dengan lebih rapat lagi,,

13/11/2012-30/11/2012 (5.oopm)

Nama penuh : Asmydina Binti Mustapa (Asmie/ Ina)

Asal: Paka, Dungun Terengganu

Status: Masih Milik Ibu Bapa

Tarikh lahir: 23 February 1993

Start blogging: 4 May 2012 (baru jer...)

Matlamat blogging: Untuk mencari kawan2 baru,, mencari teman baik dalam berblog.. nak faham koding2 blog..

Aku seorang yang: kasar, bukanya berani sangat pun,, aku takut tengok citer2 yang ngeri nie,, geli gan ular dan lipan,, aku banyak bercakap skit..hehe.. suka berkenalan,, tak suka sangat benda yang remeh temeh,, huhu,, apa lagi erk?? tu je laa,,

2 comments:

  1. dari segmen yang sama, goodluck
    http://inspiritdays.blogspot.com/2012/11/segmensaya-nak-kenal-awak.html
    following you

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum .. ^.^
    Niena singgah sini ..
    Niena datang dari segmen yang sama ..
    http://nienasofea.blogspot.com/2012/11/segmensaya-nak-kenal-awak.html
    Niena dah follow kamu ..
    Follow Niena semula ya ..

    *sila abaikan jika sudah follow .. tq .. =)

    ReplyDelete