klik satu please..

Semester 4 Dah Bermula..

Assalamualaikum,,

Pejam celik Pejam celik aku dah masuk semester 4. Alamak oi,, sekejap je rasa. Cuti semester selama sebulan tu tak rasa pape pon. Bermulanya semalam, aku dah ada azam baru. nak study betul2,, tak nak main2 lagi.. cewahh.. aku harap azam aku kali nie menjadi lah skit,, hik hik hik.. bukan senang nak lawan nafsu malas nie.. huhu pape2 pon harap korang semua dapat support dan bagi kata2 semangat la kat aku nie.. 

Semester kali nie jumlah kredit sangat banyak iaitu 19 kredit.. pastu ada 7 subjek kesemuanya. pastukan dalam 7 subjek tu , 5 subjek yang kredit 3 dan 2 subjek je kredit 2.. Ya allah banyak nya yang subjek yang ada 3 kredit.. agak2 mesti kaw2 la subjek tuh..

Pagi nie kelas start pukul 9.00 untuk kelas ukur kejuruteraan. hari nnie kelas full giler, dari pagi sampai 5 petang. MasyaAllah padatnya.. Harap2 aku kurang skit sindrom mengantuk dalam kelas, kan dah ada azam baru,, fight rasa mengantuk tu, fight2!! huhu

Dah 2 malam aku tidur dalam kesejukan. nie semua gara2 stor simpanan barang tak bukak lagi. Aku hanya tidur berselimutkan tuala. Alhamdulillah ada roomet yang baik hati pinjamkan bantal dan alas tilam. Tapi serius, memang tak lena tidur. sejuk giler bah.. kipas kat bilik aku pasang num 2 je. tapi ligat berpusing macam aku bukak num5 je. waaa.. nak selimut..........

hoho ok la setakat nie la luahan ketidakpuasan hati aku,, kih kih,, 
kepada sape2 yang baru bermula semester gak tu, samalah kita berazam baru yep.. dan selamat study lagi..



1 comment: