Sunday 23 September 2012

Final Exam

Assalamualaikum,,

rasa cm dah lame jer x update blog nie,, hoho,, bzi betol la sejak akhir2 nie,, skunk nie aku dah start minggu study week,, x lame pon,, seminggu jer,, erm tapi seminggu tu la kene guna dgn sebaiknya,, aku nie pantang ada masa lapang sikit,, dah leka,, mula la buat benda yang tak berfaedah,, cam online facebook selama2 yg mungkin,, hoho,, aku pon tak tau la,, napa la,, susah betul nak mula kan study time2 free nie,, pastu nanti mula la,, nk dekat exam baru nak sibuk bersekang mata,, 


lagi satu esemen aku pon bnyk lagi yg x siap,, hoho,, tu pon kene submit before final,, ala,, jap2 agi lah aku buat,, hurm tgok tu,, dah mula la malas aku,, hehe

1/10/2012 nie aku dah start final exam,, alahai,, terasa sekejap je sem 3 nie,, pejam celik pejam celik dah nak habis sem rupanya,, ala,, 5 bulan buknnya lama sgt pon,,

~JADUAL FINAL EXAM AKU~
1/10 UKUR KADASTER 9.00 PG
3/10 AOTOCAD 2.30 PTG
5/10 GIS 2.30 PTG
7/10 BI 2.30 PTG
9/10 INSTITUSI ISLAM 2.30 PTG
11/10 LAND ADMIN 2.30 PTG
13/10 COMPUTER PROGRAMMING 9.00PG
15/10 FOTOGRAMMETRI 2.30 PTG

Alamak tak sangka plak semua exam aku kebnykannya ptg,, adoi,, mesti mengantok nie,, hurm,, tapi tak apala,, untuk kebahagiaan diri aku sendiri aku akan tahan mengantuk dan study betul2,, tapi rasa takut la plak,, sem kali nie banyak subjek yg killer la,,cnth cam computer programming,, yang nie satu apa pun aku tak faham,, giler2 killer,, hurm pape pon tolong doakan aku,,

tapi pape pon,, sekejap je exam nie,, tup2 dah 15/10,, apa lagi merdeka lahh,,, hoho,, tak sabar nak balik kampung nie huhu,,

hurm k la,,sampai sini je la citer sal exam,, hoho





No comments:

Post a Comment